Testuj Yamahę R7 na torze. Yamaha R3 też będzie na Ciebie czekała
Pomiar czasu, opieka instruktorów, kontrolowane warunki. Do tego motocykle Yamaha R7 i Yamaha R3 dostępne na miejscu do testowania. Zobacz track day, jakiego jeszcze u nas nie było.
ZAPISZ SIÄ TUTAJ ! >>
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzeSprzeglo jest w nim totalnie zbedne. Silnik elektryczny dziala ZUPELNIE inaczej jak spalinowy, ale skoro piszesz takie rzeczy to nie masz o tym bladego pojecia :d
OdpowiedzDobrze wiem jak działa silnik elektryczny, tylko głupotę napisałem. W końcu nie ma głupich pytań są głupie odpowiedzi. Sprzęgło w silniku elektrycznym a mechanicznych to inne pojęcia. Ciekawe tylko jaki sinik wykorzystają , skoro zasilają z baterii , to na pewno na prąd stały , jaki rodzaj regulacji prędkości obrotowej zastosują ? Tuning silnika poprzez zmianę rezystancji czy napięcia wirnika czy może zmianę strumienia ;P
OdpowiedzPierd*lisz farmazony, że aż oczy szczypią...w pojazdach elektrycznych najczęściej stosuje się zaawansowane tzw. trójfazowe silniki prądu stałego, elektroniczny sterownik musi zapewnić odpowiednią komutacje tych tzw. faz, do rozruchu i regulacji prędkości obrtowej. Do tych silników nie podłącza się tak po prostu napiecia. To co Ty mówisz to regulacja prędkości obrotowej a nie żaden tuning silnika głąbie, i to silników raczej przemyslowych. Nie popisuj sie następnym razem, że coś wiesz, bo Ci nie wychodzi. Odstresowałem sie. Dziękuję.
OdpowiedzJezus Maria, to są właśnie polscy fachowcy! Jeszcze nikt tym nie jeździł a już rozkmina jakby tutaj sprzęt tuningować... ;)
Odpowiedz